ח"כ ואטורי: "מי שרוצה להיות מפכ"ל – יצטרך להתיישר"

    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ ואטורי: "מי שרוצה להיות מפכ"ל – יצטרך להתיישר"

    ח"כ ניסים ואטורי במהדורת הבוקר: "המשטרה חייבת להבין שצריך פה משילות ושמפקד מחוז לא יכול לקבוע שיש יחס עודף לציבור מסוים. מי שרוצה להיות מפכ"ל צריך להבין שהוא צריך להתיישר. נבחרנו כדי להוביל את המצב"

    ניסים ואטורי צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ ניסים ואטורי (הליכוד), שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (רביעי) והתייחס לסיום מבצע "בית וגן" בג'נין: "אנחנו במלחמה קשה. אנחנו מפציצים בעוצמה וצריך להמשיך ככה ולא לוותר. אני חושב שכן צריך להיכנס ולנקות בית-בית. עם ישראל סובל קשות מאז אוסלו. בג'נין הכנו אותם קשות. צריך לעבוד קשה לנקות את כל הנשקים. זו מלחמה והיא תימשך".

    לאחר מכן התייחס ואטורי למחאה בנתב"ג: "מעניין מה היה קורה אם מישהו עם זקן ופאות היה חוסם את נתב"ג. היום זה נתב"ג, בפעם הבאה זה כביש שמוביל טנקים לחזית במלחמה. השמאל קיצוני הצטרף לכל ההפרעות שיש לנו (במדינה). אני מאמין בשלום בין אחרים אבל מסתבר שיש לנו פה קיצונים שמושכים את כל האופוזיציה".

    ואטורי קרא למשטרה לשנות את מדיניותה: "המשטרה חייבת להבין שצריך פה משילות ושמפקד מחוז לא יכול לקבוע שיש יחס עודף לציבור מסוים. אי אפשר לעשות איפה ואיפה. ברור לכולנו שבן גביר רוצה לפתור את הבעיות האלה, אבל יש לו התנגשויות בתוך המשטרה. מי שרוצה להיות מפכ"ל צריך להבין שהוא צריך להתיישר. נבחרנו כדי להוביל את המצב".

    "המפכ"ל יצטרך ליישר קו עם הממשלה ומדיניותה, עם כל ממשלה שלא תהיה, אגב", שב ומדגיש חבר הכנסת. "עד היום כל שרי הבט"פ נשלטו ע"י המפכ"ל. זה מצב בלתי נסבל. יש שר ויש מדיניות שהיא לשמור על סדר. אסור לחסום צירים. האנרכיה הזאת צריכה להסתיים". 

    ואטורי התייחס גם להצעת חוק שהגיש לאיסור הפגנות במיקומים אסטרטגיים: "אני חושב שלא תהיה ברירה, יצטרכו להסכים על הצעת החוק שלי. אי אפשר להפגין במקומות כאלה. ראינו לפני כמה ימים מטוס עם 400 נוסעים בסכנה וכוחות הצלה מגיעים מכל האזור ומגיעים כמה אנרכיסטים (לא באותו זמן) וחוסמים את הכביש".



    0 תגובות